جراحی بینی طبیعی

جراحی بینی طبیعی

20 تیر, 1401 توسط drroudgari20
جراحی-بینی-طبیعی-2.jpg

جراحی بینی طبیعی به متقاضیان آن ، کمک می کند که به بهترین خود تبدیل شوند. از آن جا که این فرم از عمل ، تنها نواقص را برطرف می کند صورت را به حالت نچرال ، زیباتر می کند. بدین ترتیب افراد زیادی با هر جنسیتی ، علاقه فوق العاده زیادی به این نوع جراحی بینی پیدا کرده اند. در ادامه اطلاعات جذاب و البته مفیدی در رابطه با عمل زیبایی بینی با فرم طبیعی در اختیار شما خوانندگان عزیز قرار می دهیم.

جراحی بینی طبیعی

 

جراحی بینی طبیعی چه ایراداتی را رفع می کند؟

در این عمل زیبایی ، نواقصی نظیر پهن بودن زیاد بینی ، قوز بینی ، انحنا ، افتادگی نوک بینی ، بزرگ بودن سوراخ بینی و مواردی از این قبیل به طور کاملا طبیعی و نامحسوس عمل می شود. در این پروسه ارتفاع زیاد بینی ، طول زیاد و حجم زیاد بینی نیز برطرف می شود.

در جراحی زیبایی بینی با فرم طبیعی ممکن است تمام قوز برداشته نشود و فقط بخشی از آن از بین برود. همچنین در این فرم بینی ، به هیچ عنوان قوز مصنوعی یا کوچک شدن غیر طبیعی سوراخ بینی انجام نمی شود.

مشاوره با بهترین دکتر جراحی بینی طبیعی

همانطور که می دانید ، قبل از انجام عمل مراجعه کنندگان با پزشک دیدار می کنند ؛ در این دیدار متقاضی هدف خود را از جراحی زیبایی بینی بیان کرده و طبق هدف متقاضی ، پزشک از تمام ابعاد هدف وی را بررسی می کند.

  • در صورتی که متقاضی هدف جراحی بینی طبیعی داشته باشد ، پزشک صورت را با توجه به نکات زیر آنالیز می کند:
  • پوست بینی بررسی می شود. (ضخیم یا نازک بودن)
  • نوع بینی تشخیص داده می شود. (گوشتی یا استخوانی بودن)
  • فرم غضروف ها و استخوان ها چک می شود.
  • ابعاد صورت و اجزای صورت بررسی می شود.
  • فاصله بینی با چشم نیز بررسی می شود.
  • فاصله نوک بینی و زاویه آن با لب بالایی چک می شود.
  • بینی از پهنا نیز بررسی می شود.

جراحی بینی طبیعی

تفاوت عمل بینی طبیعی و فانتزی

در عمل بینی طبیعی ، پزشک سعی می کند ، ایرادات بینی به طبیعی ترین فرم ممکن مرتفع شده و سایز آن درست متناسب با دیگر اجزا باشد. در این فرم بینی ، پزشک با توجه به علوم زیباشناسی زاویه بین اجزای صورت را بررسی کرده و مطابق آن عمل می کند. نتیجه این عمل ، هارمونی طبیعی صورت و تبدیل شدن زیباجو به بهترین خود است.

در عمل زیبایی بینی با فرم فانتزی ، علاوه بر رفع ایرادات بینی ، بینی به شکل عروسکی فرم می گیرد. پزشک سعی دارد این فرم گیری را براسس مقیاس صورت و دیگر اجزا انجام دهد. همچنین حفظ سلامتی فرد در این پروسه الزامی است. چرا که اگر سایز بینی به حد زیادی کوچک شود ، ممکن است متقاضی دچار مشکلات تنفسی شود. همچنین این فرم بینی برای افرادی با بینی های بسیار بزرگ و بینی های گوشتی چندان مناسب نیست.

چه اشخاصی کاندیدای جراحی بینی طبیعی هستند؟

طبیعی بودن ، ویژگی است که هر فردی با هر صورت و چهره ای می تواند از آن بهره ببرد. هر شخصی که شرایط عمل زیبایی بینی را داشته باشد ، می تواند این عمل را با فرم طبیعی انجام دهد. در عمل زیبایی با فرم طبیعی هیچ گونه محدودیتی وجود ندارد.

فیلم عمل بینی طبیعی

 

 

 

چه اشخاصی نمی توانند کاندیدای جراحی بینی طبیعی باشند؟

  1. افرادی که در سن بلوغ هستند ؛ این افراد هنوز رشد کامل نکرده اند و ممکن است بینی بعد از این دوره تغییر فرم دهد.
  2. خانم های باردار ؛ از آن جا که جراحی زیبایی بینی ، از عمل های حیاتی نیست ، می توان جهت انجام این پروسه تا اتمام دوره بارداری صبر کرد. چرا که مواد بیهوشی و پروسه عمل برای مادر و جنین خطرآفرین است.
  3. خانم های شیرده ؛ خانم های شیرده می توانند بعد از اتمام دوره شیردهی به انجام این عمل زیبایی اقدام کنند.
  4. افرادی که کمتر از یکسال از جراحی زیبایی بینی شان گذشته است : بعضی از افراد به دلایل متعدد مانند انتخاب پزشک نامناسب یا عدم رعایت مراقب های بعد از عمل ، همچنین عجله در فرم گیری بینی نیازمند جراحی ترمیمی بینی هستند. اما این عمل به فاصله یکسال بعد از عمل اولیه انجام می گیرد. چرا که بعد از مدت یکسال ، فرم اصلی بینی نمایان شده و ساختار بینی محکم می شود.
  5. افرادی که داروهای رقیق کننده خون مصرف می کنند ؛ از آن جایی که پروسه جراحی پیچیده است ، پزشک توصیه می کند درصورت مصرف داروهای رقیق کننده و مشکل در انعقاد خون ، ابتدا عارضه را رفع کرده و سپس اقدام به جراحی زیبایی بینی کنید.
  6. افرادی که دارای بیماری های ضمینه ای هستند ؛ اگر دچار بیماری خاصی هستید ، جراح ابتدا شما را نزد متخصص مربوطه می فرستند و پس از تایید متخصص ، تغییر پروسه در فرم بینی انجام می شود.

جراحی بینی طبیعی

جراحی بینی طبیعی به چه روشی انجام می شود؟

جراحی زیبایی بینی به دو روش کلی باز و بسته انجام می شود. همانطور که از نام این روش ها نیز مشخص است ، جراحی باز بینی ، با برش در بینی و جراحی بسته بینی بدون برش انجام می شود. در ادامه هر یک را به اختصار توضیح می دهیم.

جراحی بینی طبیعی به روش باز

در این روش ناحیه کلوملا بینی یا حدفاصل بین دو سوراخ بینی ، برش داده می شود . این برش جهت دسترسی بهتر پزشک به ساختمان بینی است. بعد از ایجاد برش ، عملیات تغییر در بینی انجام شده و پوست بخیه می شود. عمل باز بینی روشی پیشرفته تر با دسترسی بهتر برای پزشک است. عمل بینی طبیعی به روش باز توسط پزشکان بسیار استقبال شده است و از آن به عنوان روش کم ریسک استفاده می کنند.

جراحی بینی طبیعی به روش بسته

در این روش پزشک پوست بینی را از داخل به سمت بالا برده و نگه می دارد ؛ در این حین با ابزار مخصوص فرم بینی را اصلاح کرده و تغییرات را انجام می دهد. در این روش هیچ گونه برشی در بینی ایجاد نمی شود. عمل بسته بینی ، اولین روش عمل در دنیا است.

20


پاسخ دادن

آدرس ایمیل شما منتشر نمی شود. فیلدهای ضروری نشانه گذاری شده اند *





دکتر سارا رودگری در شبکه‌های اجتماعی






دکتر سارا رودگری در شبکه‌های اجتماعی